Witam na moim blogu // Welocome to my blog// Czytaj na stronie o żywności modyfikowanej - GMO, podłe działania koncernów produkujących GMO, pozwalają nam kojarzyć te firmy z opryskami na niebie!!! //

piątek, 11 listopada 2011

Aerotoxic Syndrome (zespół aerotoksyczny)

Co to jest Aerotoxic Syndrome?

Wadliwa instalacja w niektórych typach samolotów, umożliwia przemieszczanie się toksyn z wyciekającego (uszkodzonego) silnika paliwa, toksyny pompowane są do wnętrza samolotu. W konsekwencji tego działania, pasażerowie i załoga są zatruwani toksycznymi związkami po których występuje tzw. zespół aerotoksyczny (Aerotoxic Syndrome).

Z najnowszych badań wynika, że w systemach klimatyzacji komercyjnych linii lotniczych znajdują się toksyny, powodujące choroby neurologiczne pilotów. Uszkodzenie mózgu jest tak duże, że piloci nie są zdolni do lotu. Jednym z nich jest Pan Watson, który twierdzi, że podczas lotu został otruty. Skarżył się na objawy neurologiczne takie jak: skurcze mięśni i drgawki, a także problemy z pamięcią krótkoterminową, zdecydował się porzucić latanie. 

Przeszedł badania neurologiczne, które ukazują uszkodzenia neurologiczne, zgodne z narażeniem na działanie toksyn, a także badania krwi, które pokazują substancje chemiczne występujące w ropie naftowej, które można znaleźć w oleju w silniku oraz nikiel i kadm, które również występują w silnikach lotniczych. Według pilotów i działaczy, problem tkwi w niektórych samolotach tj.systemach filtrowania powietrza. Całość artykułu-news.bbc.co.uk

Piloci zapadający coraz częściej na tzw. zespół aerotoksyczny (Aerotoxic Syndrome), ze względu na pogorszenie się stanu zdrowia, zmuszeni byli zakończyć swoje kariery. W celu wyjaśnienia przyczyn powstania tej choroby,  utworzyli stowarzyszenie „Aerotoxic Association”.
http://www.aerotoxic.org/
Celem tego stowarzyszenia jest :
Identyfikacja przyczyny powodującej zły stan zdrowia następujący po odbyciu lotu.
Oferta pomocy dla załogi i pasażerów.
Pomoc w skierowaniu do odpowiedniego lekarza specjalisty.
Oficjalne uznanie istnienia Syndromu Aerotoksycznego.
Odkrycie przykrywki przemysłowej.
Kampania ws. wprowadzenia filtrów dla zaworów “bleed air”, wykrywaczy toksyn oraz technologii czystego powietrza w kabinie.


Powstało również - „Stowarzyszenie stewardów i stewardess-CWA” 

Strona „Stowarzyszenie stewardów i stewardess-CWA” Link
Stowarzyszenie stewardów i stewardess-CWA walczy wyłącznie w celu poprawy warunków, które wpływają na bezpieczeństwo, zdrowie i bezpieczeństwo personelu pokładowego.
Na stronie opisany jest wpływ toksycznego powietrza na ludzi przebywających w kabinie samolotu, które powoduje bóle brzucha, osłabienie mięśni, a następnie opóźnioną utrata pamięci, drżenia, splątanie, uszkodzenie mózgu i wiele innych objawów.
Możemy również znaleźć całą gamę przepisów, dyrektyw, które powinny chronić przez szkodliwymi czynnikami podczas lotów samolotem. Są też artykuły opisujące niedyspozycje pilotów podczas lotu, której powodem miały być opary oleju wyciekającego z silników, dostające się poprzez klimatyzację do kabiny pilotów, mimo tego dokładna przyczyna nie jest znana.
„Although the exact cause of crew incapacitation is not yet known, the most probable source is oil leaking from the engines or APU and contaminating the air supply to the cabin and cockpit through the air conditioning system. CAA specialists believe that reducing occurrences of oil contamination will also reduce the risk of flight crew incapacitation. Nevertheless, investigations continue and further mandatory actions will be taken if found necessary.”  Link


Następną stroną jest http://www.toxiccabinair.com/ (toksyczne kabiny samolotowe)
Znajdziemy na niej informacje na temat toksycznego powietrza, którym oddychamy lecąc w samolocie. Problemów zdrowotnych u dzieci, niebezpiecznych warunków powietrza w samolotach, a zwłaszcza problemów związanych z przeciekiem z silnika. Zagrożenia te, zostały uznane przez organizacje i rządy europejskie, ale są one w dużej mierze ignorowane przez linie lotnicze oraz spółki naftowe w Stanach Zjednoczonych.

Czy  "Aerotoxic Syndrome" związany jest tylko z wyciekiem oleju lub paliwa z silnika?

Film “A Case for Including "Chemtrails" in the Disability Known as "Aerotoxic Syndrome"”



Umieszczona na filmie grafika, ukazuje sposób przemieszczania się toksyn z wyciekającego (uszkodzonego) silnika paliwa, toksyny pompowane są do wnętrza samolotu. W konsekwencji tego działania, pasażerowie i załoga są zatruwani toksycznymi związkami po których występuje tzw. zespół aerotoksyczny (Aerotoxic Syndrome).

Trzeba wziąć pod uwagę, że wycieki paliwa w samolocie są rzadkością, natomiast opryski chemiczne z użyciem tlenku aluminium w celu zasiewania chmur, występują prawie codziennie całymi godzinami.
Należy również pamiętać, że najwyższa kumulacja tlenków aluminium występuje na wysokościach, gdzie wznoszą się samoloty cywilne z pasażerami oraz ładunkami handlowymi.

Zauważalnym problemem w skażeniu powietrza w kabinach jest urządzenie pod nazwą „Bleed air valve system” (zawór i zastawka powietrza). Zastawka nie filtruje powietrza pompowanego do kabiny i nie rozróżnia pomiędzy aerotoksyną z silnika, aerotoksyną z oprysku z tlenkiem aluminium a nawet opryskami radioaktywnymi.

Więc stwierdzenie, że syndrom aerotoksyczny jest wyłącznie związany z wyciekiem paliwa z silnika, jest błędne. Definicja syndromu aerotoksycznego nigdy nie będzie kompletna, dopóki nie uwzględnimy wszystkich możliwych źródeł skażenia, które wynikają ze złego działania zastawki „ Bleed air system”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, zapoznaj się z regulaminem