Witam na moim blogu // Welocome to my blog// Czytaj na stronie o żywności modyfikowanej - GMO, podłe działania koncernów produkujących GMO, pozwalają nam kojarzyć te firmy z opryskami na niebie!!! //

poniedziałek, 27 września 2010

Coraz bardziej "efektowne" burze!

Podczas meczu ligi uniwersyteckiej, Kansas State - UCF Knights doszło do niesamowitych zdarzeń. Mecz futbolu amerykańskiego został przerwany po tym, jak nad Bill Snyder Family Stadium zaczęły dziać się sceny, które widzom przypominały koniec świata.



Relacje z meczu : "Kibice myśleli, że to koniec świata"

- Kiedy spojrzałem w niebo, od razu pomyślałem o tych katastroficznych produkcjach z Hollywood. Zadzwoniłem do żony, czy u niej wszystko w porządku. W przeciwieństwie do innych wolałem wyjść ze stadionu. Myślałem, że to ostatnie chwile i chciałem je spędzić z rodziną - mówi James Baker, jeden z kibiców.



Zjawisko było tak niesamowite, że zdecydowana większość kibiców oraz sędziowie i sportowcy pozostali na swoich miejscach i obserwowali tajemnicze wydarzenie.

- Teraz oceniam, że głupio się zachowywaliśmy, ale stałem z kolegami i patrzyłem w niebo jak zaczarowany. Czegoś takiego jeszcze nie wiedziałem. To było niesamowite. To niebo... Wyglądało jak ocean, albo gigantyczna fala, która nas zaleje - powiedział zawodnik gospodarzy, Carson Coffman. Najodważniejsi kibice robili zdjęcia i nagrywali niespotykaną burzę.



Coffman nie był jedynym, który obserwował szokująco wyglądającą burzę. - W pewnej chwili czekałem już tylko na grom, lądowanie kosmitów, albo odlot naszego stadionu - mówił amerykańskim dziennikarzom jeden z pracowników służb ochrony.



Pogoda i sceneria była tak niesamowita, że tego dnia nawet rutynowa praca służb porządkowych przypominała sceny z filmów o kosmitach.


źródło: babol.pl & foto www.orlandosentinel.comfoto media.nesn.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Komentarz autora:
Przypomina mi to chmury ostatnio nazwane przez meteorologów "asperatus "& asperatus & foto dziwne chmury
Naukowcom meteorologom "dreptającym" przed UNYMI (tu sami sobie odpowiedzcie), zabraknie  miejsca na nazwy w encyklopedii.
No i mamy teraz wyścig HAARP i SURA?  Która broń mocniejsza? A może razem ćwiczą na chmurkach?
Teraz nie wiadomo kto i gdzie puści bąka a ludziska głupie wszystko kupią, pomyślą trochę i powiedzą: -przecież to przez  globalne ocieplenie.
Chyba globalne ogłupienie!
Ale to jest właśnie po to, żeby ludzi straszyć! Bo jak się dobrze postraszy końcem Świata to się będą modlić i będą grzeczni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, zapoznaj się z regulaminem