Witam na moim blogu // Welocome to my blog// Czytaj na stronie o żywności modyfikowanej - GMO, podłe działania koncernów produkujących GMO, pozwalają nam kojarzyć te firmy z opryskami na niebie!!! //

środa, 3 sierpnia 2011

The CHEMTRAILS PATENT

The CHEMTRAILS PATENT: laminar Microjet atomizer and method of aerial spraying of liquids




Laminarny mikroodżutowiec rozpylacz i sposób prowadzenia oprysków z powietrza wiąże się z wykorzystaniem opływowych kształtów urządzeń w skrzydłach samolotów. Które mają otwór w tylnej krawędzi w strefie nieruchomej na skrzydle. Do którego doprowadzony zostaje płyn do spryskiwania. Ciecz przepływa ze źródła przez otwór o małej średnicy do wylotu umieszczonego w nieruchomej strefie oraz pod prąd od krawędzi spływu. Płyn uwalniany jest do strefy w postaci bardzo drobnych kropli, jest charakterystyczny dla przepływu laminarnego. Te krople następnie przepływają z gniazda na krawędź spłaszczonego spływu  i są wydzielane w smudze.

Abstract
A laminar microjet atomizer and method of aerial spraying involve the use of a streamlined body having a slot in the trailing edge thereof to afford a quiescent zone within the wing and into which liquid for spraying is introduced. The liquid flows from a source through a small diameter orifice having a discharge end disposed in the quiet zone well upstream of the trailing edge. The liquid released into the quiet zone in the slot forms drops characteristic of laminar flow. Those drops then flow from the slot at the trailing edge of the streamlined body and discharge into the slipstream for free distribution.

Laminar Microjet atomizer and method of aerial spraying of liquids
United States Patent 4,412,654 (Nov.1,1983)

http://www.scribd.com/doc/61066269/4412654-Laminar-Microjet-Atomizer-and-Me

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Niebo dzisiaj 

Cóż, jak nie ma na niebie gęstych szarych chmur "Matrixa" to opryski są widoczne.
Rozpylanko zaczyna się od pojedynczych popierdywań - to tu, to tam, potem dłuższe smużki. A jak już niebo w 60% zabielone, to heja na całego bez obiekcji. I w ten oto sposób, pozbywają się śmiecia na niebie. Naturalnie wytworzone kłębiaste chmurki pod wpływem chemicznych smug, topią się jak lody.

Dzisiejsze zdjęcia 03-08-11
Smuga chemiczna fotografowana co 15-30min.

19:20
19:29
19:40
górna część tej samej smugi
19:37 -puchnie
dalszy urwany kawałek-pod słońce
19:30
19:33
19:41
19:35
19:55
20:11
20:15
19:54

20:38 -brudno-różowe smugi



































































Jeszcze jeden cel rozprowadzania smug chemicznych.

Poniżej film, który opisuje ćwiczenia pilotów wojskowych i obsługi (ćwiczenia NATO).
Całość pokazana jest jako symulacja, prawdopodobnie jest to film szkoleniowy. Z materiału wynika, że w celu polepszenia łączności satelitarnej, rozpyla się higroskopijne, przewodzące metale min. bar.
Poniżej tekst do filmu przełożony przez Wojciecha Partykę.  (niestety film z youtube został usunięty poniżej link do filmu)

Il progetto R F M P V R T P E e le attività di aereosol clandestine



0:14-0:18 U2 zaczyna swoją długą podróż do krańców kosmosu, wysyłając wywiad do patrolującego samolotu AWACS.
0:25-0:45 Na pokładzie AWACS znajduje się dowódca powietrzny major Rob Newati. Monitorowanie za chwilę się zacznie. Załoga używa danych z kosmicznego systemu, a także radarów, żeby zrozumieć sytuację. Każdy samolot nadaje w czasie rzeczywistym dane z telemetra, które wyświetlają się jako trójwymiarowy obraz.
0:50-1:00 W tej wojnie większość samolotów jest po dobrej stronie i nazywają się „Błękitna Siła”. Ci po ciemnej stronie to „Czerwona Siła”, czyli atakujący.
1:02-1:11 Źli latają 12-oma zwinnymi F-16. Mają najlepszych pilotów amerykańskiej armii.
1:15-1:28 Higroskopijne i przewodzące metale, szczególnie bar połączone są z wewnętrznym systemem, który używają samoloty AWACS, satelity na orbicie geostacjonarnej i naziemnej o bardzo niskiej częstotliwości (VLF) i ekstremalnie niskiej częstotliwości (ELF).
1:30-1:45 Dla większości samolotów czerwona flaga jest znakiem do rozpoczęcia wojny. Samoloty AWACS dostarczane są od roku 2003 poprzez umowę z MITRE, skomplikowane elektroniczne urządzenia pozwalające na oglądanie daego rejonu w trzech wymiarach.
1:46-1:56 „Powiedz mi, co tam widzisz? Vipro 2 znajdują się na północy, Orły znajdują się na południu. Czy ci zieloni to Kanadyjczycy?”
1:56-2:14 To jest plan RFMP, program oparty dokładnie na połączeniu pomiędzy solami baru i określonych wymaganiach potrzebnych do porozumiewania się pomiędzy radarami i satelitami, zdolnych do odczytywania i odwzorowywania całych obszarów dla celów strategicznych.
2:14-2:17 Te samoloty zaczynają wystrzeliwanie rakiet czułych na ciepło.
2:22-3:12 Projekt armii amerykaskiej RFMP, czyli „Misja planowana na podstawie fal radiowych”, to nazwa nadana grupie systemów komputerowych programów. Jeden z podprogramów w tym systemie to VRTPE, który pozwala zobaczyć wyświetloną na ekranie bitwę w trój-wymiarowej konfiguracji. System RFMP polega na satelitach, z których pobiera zdjęcia bitwy naziemnej i łączy je ze zdjęciami zrobionymi na ziemii, produkując w ten sposób trój-wymiarowy obraz. System RFMP działa poprawnie tylko nad wodą i wzdłuż wybrzeży, ale nie na lądzie, ponieważ aby radar działał poprawnie potrzebuje odpowiednich warunków atmosferycznych.
3:12-3:17 Dowódca stara się aby 128 samolotów z sześciu krajów nie zderzyło się ze sobą.
3:18-3:35 Armia rozwiązała ten problem wysyłając szwadrony samolotów rozpylających do atmosfery mieszankę soli baru, dzięki której możliwe jest przesyłanie sygnału radiowego. W ten sposób powstaje odpowiednie środowisko do transmitowania fal do systemów RFMP / VRTPE.
3:40-4:19 Dowódcy wykonują doskonałą pracę. Aby uratować życie w prawdziwej walce muszą poddawać się wielkim ryzykom podczas treningu. W kontrolowanym otoczeniu przekraczają wszelkie granice. „Chciałbym omówić systuację, która nieomalże spowodowała kolizję. Wydażyło się to w strefie zachodniej. Chacko 1 poinformowałeś nas dzisiaj, że pozostaniesz na kursie, chyba że skierujesz cię na północ. Nikt o tym nie wiedział, ponieważ nie skontaktowałeś się z nami, że zmieniasz kurs. Z tego powodu….”
4:25-4:35 Pilot na czele ma kilka opcji… musi szybko znaleźć się z tyłu napastnika. W mgnieniu oka napastnik staje się ofiarą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, zapoznaj się z regulaminem